απο αεροδρομιο λαρνακας για λευκωσια

«Ήμουν με τον πατέρα του στις τελευταίες του στιγμές, όπως ήταν και εκείνος στις πρώτες μου. Στα 33 χρόνια που μοιραστήκαμε, με ανέθρεψε, με δίδαξε, με διόρθωσε, με παρηγόρησε, με ενθάρρυνε και με στήριξε», γράφει η Μέγκαν Μακέιν, μετά τη δημοσιοποίηση της είδησης του θανάτου του Αμερικανού Γερουσιαστή, σε ηλικία 81 ετών.


«Με αγαπούσε και τον αγαπούσα. Με έμαθε πώς να ζω. Η αγάπη και η φροντίδα του με έκαναν από κορίτσι, γυναίκα και μου έμαθαν τι σημαίνει να είσαι πραγματικός άντρας», αναφέρει στην συναισθηματικά φορτισμένη δήλωση της η κόρη του Μακέιν.


«Όλα όσα είμαι, οφείλονται σε εκείνον. Τώρα που έφυγε, ο στόχος της ζωής μου είναι να ζήσω με το παράδειγμά του και να εκπληρώσω τις προσδοκίες του».


stage αποφασεις


I love you forever - my beloved father @SenJohnMcCain pic.twitter.com/Y50tVQvlVe


απο αεροδρομιο λαρνακας για λευκωσια
— Meghan McCain (@MeghanMcCain) 26 Αυγούστου 2018


φαρμακειο ασκληπιου και σολωνοσ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

θοδωρης πλακιδης βιογραφικο

γεωγραφικα ονοματα που προερχονται απο μυθικα προσωπα ωκεανων

διαγωνισμός γαλλοφωνίας 2018